Rompetrol Túlszárnyalni

Rompetrol a román eredetű KMG International fő márkája, mely kezdetben a román olaj- és gázipar nemzetközi képviselője volt, majd egy 12 országban tevékenykedő nemzetközi csoporttá nőtte ki magát.

Miután a KasMunayGaz néhány éve megvásárolta, a Rompetrol az egyik legerősebb és legismertebb márka lett a leányvállalatok között. Ez volt a menedzsment- és operatív változásokat követő első imidzskampányuk, melynek célja az volt, hogy megerősítse a vállalat prémium gáz- és olajszolgáltatói képét – 12 országban. A kampány központi eleme a törekvés volt. Törekvés arra, hogy a legjobb szolgáltatóvá váljon a területen. Törekvésük sikerét az infrastruktúrát, a kiskereskedelmet és a termékeket érintő befektetésekkel igazolták.

Ügyfél

Rompetrol

Szolgáltatás

Imidzskampány

Megosztás

következő /