Ültesd el a számlád!

Az Enel – stratégiájának megfelelően – környezettudatos, felelős vállalatként kívánt megjelenni – egy olyan piacon, ahol a fenntarthatóság fogalma épp hogy megjelent. Bevezették az elektronikus számlázást, hogy ezzel megelőzzék a számlanyomtatással járó papírpazarlást. De hogyan változtassuk meg az emberek hozzáállását, amikor félnek a változásoktól? Az Enel egy hónapig magokkal készített papírra nyomtatva küldte ki az áramszámláit. Amikor megkapták az ügyfelek, ez volt az utolsó papíralapú számlájuk – amit akár el is temethettek, hogy aztán egy növény nőjön ki belőle. Ezzel adták át a környezettudatosság, a fenntarthatóság gondolatát az ügyfeleknek. A kampányt a Cannes-ban, a PR szekció környezet kategóriájában bronzoroszlánnal díjazták.

Ügyfél

Enel

Megosztás

következő /